2019. jan 02.

Megjavulok, lefogyok, világbéke, blablabla - ZöldreVárva

írta: NVK
Megjavulok, lefogyok, világbéke, blablabla - ZöldreVárva

#újév #fogadom #fussunkneki

yiran-ding-772299-unsplash.jpg

 

Év eleje van, ilyenkor illene mindent tiszta lappal kezdenem, megfogadnom dolgokat, motivációs életbölcsességeket hangoztatnom és megváltanom a világot.
Vagy legalábbis megígérnem, hogy meg fogom váltani.
De ez egy baromság.

Bocs, de nem fogom.

Nem fogadok meg semmit, mert nem hiszek a fogadalmakban. Nem hiszem, hogy egy adott napon hangzatosan eldarált dolgok valóra válnak.
Ezzel szemben hiszek az akarat erejében és a kitartó munkában, úgyhogy én a fogadalmak helyett inkább célokat tűztem ki magamnak.

Célokat, amiket el akarok érni. Kívántam a 2019-es esztendőtől, de nem kérem a kívánságaim teljesülését ingyen: meg fogok dolgozni értük. Ugyanúgy, ahogy tettem ezt az előző években is. 

Voltak buktatók, voltak hihetetlen élmények. Ennek is-annak is megvolt a maga üzenete, amit megértettem és nem felejtem el.

Szóval mit is tervezek 2019-re?

Keresek új lehetőségeket, de óvom, nevelgetem azokat is, amik már a kezemben vannak.
Keresek új ismeretségeket, de vigyázok azokra is, akiket már ismerek. Megpróbálok jó, vagy jobb barát lenni, mint eddig voltam.

Megpróbálok fejlődni, tanulni - mert az életünkben semmi nem állandó, mindig van hová tovább lépni.

Fogadom, hogy sikeres leszek? - Nem.
Elhatároztam, hogy igyekszem sikeres lenni. Dolgozom majd érte. A lottó ötös csak 1 szerencsés embernek adatik meg, hülye lennék várni rá. Inkább megteremtem magamnak.

Fogadom, hogy boldog leszek? - Nem.
Eldöntöttem, hogy boldog akarok lenni. Megteszek majd mindent annak érdekében, hogy elégedett legyek és a szeretteim is elégedettek legyenek. És észreveszem a szépet és jót mindenben. Tudatosan. Mert igenis az csak rajtunk múlik, a poharat félig üresnek vagy félig telinek látjuk-e.

Fogadom, hogy lefogyok? - Jesszusom, dehogy!
De többet fogok levegőre menni és odafigyelek majd arra, mit és mennyit eszem.

Itt egy új év.
Ez semmi mást nem jelent, mint azt, hogy esélyt kaptunk. Esélyt arra, hogy kisebb vagy nagyobb mértékben, de változtassunk a hozzáállásunkon, az életünkön.

 

Én élek vele. Hát te?

Szólj hozzá

gondolatok