2018. sze 04.

Nős férfi társat keres - ZöldreVárva

írta: NVK
Nős férfi társat keres - ZöldreVárva

#ZöldreVárva #röpkegondolatok #vanvéleményem

matheus-ferrero-167947-unsplash.jpg

 

Érdekes, a kocsiban mindig az élet nagy dolgain elmélkedem. Idézőjel bezárva.

Jelen esetben a társkeresőkön csőstül megjelenő ,,bonyolult kapcsolatban élő" nagyon nős férfiakon. És azon a fogas kérdésen, vajon kell-e jelezni egy közeli ismerősnek, ha a férje szembe jön egy ilyen oldalon. 

Bonyolult kapcsolatban élők. Egyem a zuzájukat! Persze, végülis nem egyszerű időpontot egyeztetni, randit szervezni egy bonyolító tényező - nevezetesen feleség - mellett. Hát még ha netán kisbonyolultsági faktor, azaz gyerek is van. Iszonyú kemény meló!

Na ugye!

Kár álszenteskedni, meg struccot játszani. Rengeteg férfi és nő tart szeretőt. Én is tudom. Voltam is, tartottam is.

De mikor egy ismerős házaspár egyik feléről derül ki, hogy randipartnert keres, miközben a feleségét ölelgeti, az mégis olyan kiábrándító.

Mit szólna vajon Mr. Bonyolult Kapcsolat ha ráírnék? 

Mit szólna a felesége, ha említeném neki?

Ez azt hiszem nem fog kiderülni. Merthogy én biztos nem keverem bele magam.

Viszont most legalább tudom, mit jelent ez a titulus. 

Ma sem éltem hiába!

 

 

Szólj hozzá

gondolatok