2019. jún 25.

Beléd szerettem Balaton

írta: NVK
Beléd szerettem Balaton

#Balaton #szerelem #nyugalom

20180801_094802.jpg

40 évesen szerelmes lettem.

Nem hittem volna, hogy velem, a cinikussal ez még megtörténhet valaha az életben.

Pedig megesett. Épp a napokban.

Vakító kékséggel csapott le rám, körülölelt, elringatott, megnyugtatott. A ráncokat lesimította a homlokomról, és lesimogatta a lelkem ráncait is.
Mondjuk a lábamat meg agyonkarcolta, de megbocsájtottam neki.

Intenzív viszonyunk egy délutánon át tartott, de olyan elemi erejű volt, hogy a reggel megint mellette talált.

És csak néztem... Csak néztem végtelen nyugalmát, és azt éreztem, akarom még. Most. Mindig. Állandóan.

Azt az érzést. Azt a nyugalmat.

Igen, 40 évesen szerettem bele a Balatonba. Pedig sokszor láttam már. Sokszor áztattam benne a lábam, andalogtam mellette, hajóztam rajta. De valamiért hidegen hagyott. Egészen mostanáig.

Mert most markába szorította a szívem, és megtartja...

Én meg azt hiszem, hagyom neki.

Szólj hozzá

önazonosság