2019. ápr 21.

Támad az agyszívó bogár - ZöldreVárva

írta: NVK
Támad az agyszívó bogár - ZöldreVárva

#butaszőke #sikítófrász #ténylegfélekadarázstól

charles-etoroma-788350-unsplash.jpg

 

Nem félek a pókoktól. Azoktól sem, amik hirtelen eltűnnek.
A giliszták sem hozzák rám a frászt, sőt, simán ki is mentem mindet eső után a pocsolyákból.

Azonban - és ezt nem tagadom - sikítófrászt kapok a poloskától meg a darázstól. Télen az előbbi kerget az őrületbe, ha beszabadul a lakásba, tavasztól pedig az utóbbi késztet veszett csapkodásra.

Láttatok már nőt az utcán, látszólag indokolatlanul ide-oda ugrálni, hajlongani, csapkodni?
Ha igen, na, az én lehettem.
Eszméletlen figurákat tudok rögtönözni bárhol, bármikor.

Nálunk az ablak ilyenkor jó időben is folyamatosan csukva van, nehogy már betévedjen egy horror-darázs! Persze a párom sutyiban kinyitja.

Tegnap is ez történt.

Békés kávázgatásom közben jellegzetes zümmögésre lettem figyelmes a függöny mögött. Megmerevedtem, aztán csapot-papot, forró kávét otthagyva, sikítva rohantam a szobába:

- Csináljmárvalamit! Bejöttegyrohadtdaráááázs!
- Dehogy jött! - válaszolta vérlázítóan nyugodtan a kedvesem.
- Debejöööött! Mostazonnaltüntesdel!

Addig toporogtam, kénytelen volt kimenni. Szorosan a nyomában haladtam. Hallottam a zümmögést. Visszaiszkoltam a szobába. Onnan rikácsoltam ki:

- Megvanmár? Kidobtad?
- Ne hisztizz már! - lépett be a ,,darázsfogó", kezében a döggel.
- És, mi volt az? Darázs?
- Nem, képzeld el egy brutál nagy agyszívó bogár! De nyugodj meg - mutatta felém párom a legyet, amit lecsapott:

nálunk éhen halt!

Szólj hozzá

gondolatok