2019. ápr 06.

Egyszeri lány esete a bajuszával - ZöldreVárva

írta: NVK
Egyszeri lány esete a bajuszával - ZöldreVárva

#énmegabajuszom #vanilyen #neszóljbeveledismegeshet

kyle-sterk-419086-unsplash.jpg

Ma, ahogy a kozmetikusom felé robogtam az autóval, eszembe jutott a legutóbbi eset, mikor nála jártam. Vagyis inkább az azt megelőző napok.

Emlékszem, belenéztem a tükörbe és ott volt.
Még félig nyitott szemmel, csipásan, kómásan is megláttam, ahogy hetykén ott riszálta magát a szám felett.
Nem vettem róla tudomást. Juszt se érdekelsz, te undok kis dög, gondoltam. Csak a lámpafény miatt vagy ott. Csak árnyék vagy, semmi más.
Elvonultam kávézni.

Azonban fél órával később, két kávé után, természetes fénynél vizsgálva is ott trónolt. Ott, a szám felett.
A nem várt, nem akart, nagyon nőietlen rondaság: ott díszelgett a bajuszkám!

Mit bajuszka! Egész huszárbajusz!
Ott volt, bármerre forgattam a fejem. Szó, mi szó, már akkora volt, hogy egy kávécsepp is elfért rajta s a nap is megcsillant a végén.
Vadul hívni kezdtem a kozmetikusom, akinél - minő gyalázat - bizony nem jártam már 2 hónapja.

- 3 nap múlva jöhetsz. - mondta. Hiába könyörögtem, hiába sírtam. 3 nap volt az ítélet.
- Le ne borotváld, mint legutóbb! - szólt bele, mielőtt elköszönt.

Baszki! 3 nap! Most mi legyen?

Nem néztem rá - nem segített. TUDTAM, hogy ott van.
Felvettem egy garbót és a szememig felhúztam a nyakát - igen, komplett idiótának tűntem.
Lesminkeltem - nem volt jó. Még így is látszott. Vagy csak én láttam. Mindegy. Nem maradhatott.

Elővettem, s győzedelmesen magasba emeltem a csipeszt: háhá! Most véged, nyavajás!
Két csippentés után vad szentségelésekkel visszavonultam. Oké, ez nem fog menni.

Kell valami más megoldás. Meg még egy kávé.

Miközben lassan kortyolgattam a feketét, szemeim előtt mindenféle jelenetek játszódtak le, amiknek főszereplője a bajuszos lány volt. Jaaaj...
Tényleg megoldás kellett.
És akkor egyszer csak bevillant. Bemasíroztam a fürdőbe és néhány perc múlva  teljesen elégedetten távoztam. Ez ennyi volt. Semmi lacafaca! Nem kell itt siránkozni meg megijedni! Volt-nincs bajuszka.

3 nap múlva a kozmetikusom hófehér székében terpeszkedve, lehunyt szemmel relaxáltam, mikor...
- Te lány? Mi ez a vágás a szád felett?

Nem megmondtam, hogy ne borotváld le???

Szólj hozzá

gondolatok