2018. okt 26.

Na, megmutatod a cicidet?

írta: NVK
Na, megmutatod a cicidet?

#közösségimédia #hogymikvannak #mindenkimegőrült

a-l-l-e-f-v-i-n-i-c-i-u-s-643777-unsplash.jpg

 

- Figyu, hmm, most ezt inkább kihagyom! - mondtam egy meleg júliusi éjszakán a fiúnak, aki ilyen kedvesen invitált etyepetyére a discó háta mögé.
17 éves voltam nagy szájjal, nagy önérzettel és megingathatatlan elvekkel.

Nem szerettem magam füttyre dobni. Nagyképűség? Lehet, de többre tartottam önmagam annál, mint, hogy a falnak támasztva, szoknyát felhajtva pucsítsak egy kanos kis pöcsnek, aki 3 feles hatására puncihuszárnak képzelte magát.
Cicit is csak ritkán villantottam, s biztosan nem ilyen kedves hívásra reagálva.
Azt gondolom volt, és van manapság is gerincem. Meg önbecsülésem. De lehet, hogy tényleg csak baromi nagyképű vagyok.

Ez az önbecsülés az, amit mostanában hiába keresek a nők egy részénél. És olykor elgondolkodom azon, a hiba bennem van, vagy mindenki másban?

 Mikor a kedvenc közösségi oldalamon lapozgatva belefutok abba, hogy 15-18 éves lányok pózolnak, csücsörgetnek meg like-okat gyűjtenek, olyankor próbálom magam azzal nyugtatni, hogy tini butaság, kinövik.
De mikor a saját korosztályomnál, vagy a nálam idősebbeknél látom azt, hogy egyetlen virtuális csettintésre  ledobják a textilt és cicit villantanak a világnak, na akkor már nem tudok mentséget találni.

Lányok, hadd lássam, elő a ciciket! Fiúk, fogjátok vissza a merevedéseket, csak a nyálatok csorgassátok, kulturáltan nézelődjetek! - szólt a felhívás az egyik csoportban. 

#jóistenazégben, ez a bolond azt hiszi, van nő, aki egy ilyen pofátlan felszólításra tényleg kirakja a mellét a kirakatba? - gondoltam szörnyülködve, ám igazán csak akkor rettentem meg, mikor megláttam, hogy 1000-nél is több komment sorakozik a bejegyzés alatt.

Nem létezik! - gondoltam.

De létezett.
A sok magányos, figyelemhiányos nő bizony villantott. Cicit. Országnak-világnak. És ha fogadni kéne, tennék rá pénzt, hogy a kép feltöltése után izgatottan figyelték, jönnek-e a bókok, like-ok. Mint a fruskák.
Nem társkereső oldalon voltunk, ahol már szinte kötelező arcképen kívül mást is mutatni. Csak egy átlagos csoportban jártam.
1000 komment között mégis csak egy volt, aki feltette a kérdést: Hülyék vagytok ti?

Szó szerint ez gondoltam akkor én is. Ez a kérdés keringett a fejemben... és még annyi:
Ha egy nő kiírná, hogy fiúk, elő a centivel, a férfiak is közszemlére csapnák Jánost (vagy Jancsikát)?

Szólj hozzá

önazonosság