2018. aug 25.

Mindenkit kezel valaki

írta: NVK
Mindenkit kezel valaki

#ujjalmutogatniazovibanszokás

angelos-michalopoulos-743901-unsplash.jpg

Szoktatok kommenteket olvasni az interneten?

Én újabban rákaptam, hogy egy adott cikknél nem a cikket olvasom el először, hanem a hozzászólásokat alatta.
Ennek két oka van:

- Rengetegszer megmentem magam a felesleges butulástól, ugyanis az álhíreknél, kamucikkeknél a komikból azonnal lehet tudni, hogy nem érdemes időt vesztegetni magára a cikkre.

- Megtudtam, hogy ebben az országban, de az egész világon is, érdemeket csak és kizárólag háton fekve szerezhet egy nő. Ha sikeres - valaki kezeli. Ha jó pozícióban van - valaki kezeli. Ha ír egy cikket, ami kicsit odamondós - hé, de ez egy kurva, a fél világ átment rajta.
De még egy reklámfilm szereplőjéről is azonnal bedobja valaki, hogy de ezt is kezelte ám az öreg mókus...

Az ész nem számít. Az, hogy dolgozol, szintén nem. Ha esetleg valamiben tényleg önerőből vagy jó, az meg külön tragédia.
Az egyetlen érdekes szempont az: vajon ki kezel. Mikor. És hányszor hagytad.

Engem kezelget a párom... az számít?

Szólj hozzá

önazonosság