2019. feb 14.

Kikérem magamnak, nem vagyok öreg - ZöldreVárva

írta: NVK
Kikérem magamnak, nem vagyok öreg - ZöldreVárva

#öregvagyok #nemhiszemel #alelkemfiatal

egor-barmin-792476-unsplash.jpg


Ma a zöld lámpánál azon gondolkodtam, vajon min múlik az, hogy valaki öreg vagy sem?

Van egy szám, van egy kor, amit ha elhagyok, öreg vagyok?
Vagy az első ősz hajszál megjelenésével, esetleg, mikor már mindenki a fiatalabbak közül csókolomot köszön?

Én bizony lélekben még mindig 30 éves vagyok. Bohókás, szabadszájú, sokszor hebehurgya és gyerekes. Úgy is duzzogok sokszor, mint egy kis hülyegyerek.

Belenézek a tükörbe és esküszöm, látni se látom magam öregnek, ráncom csak a szemem környékén van egy kevés, az alakom is rendben van, két gyerek után is. Na jó, mellesleg húz kicsit a gravitáció, de még vállalható az is. Megnézve néhány nálam jóval fiatalabbat szerintem nincs okom panaszra. Vagy csak jótékony tudatlanságban lézengek..

Mindent összevetve ha innen nézzük, nem vagyok öreg. 

Viszont a fiatalok bizony csókolomoznak, és ma szembe jött velem egy hirdetés is: ha 1978 előtt születtél, kezdj el gyűjteni a temetésedre. Ez a szöveg még nem is olyan rég az 1956 előtt születetteknek szólt, most meg hirtelen engem is majdnem érint. 

Megáll az eszem. Nem akarok én még ezzel foglalkozni!

Komolyan kérdezem, van olyan szám, amitől már öregnek számít valaki? És mennyi az? 40? 50? 60? 

És én mikor lettem öreg? 

 

Szólj hozzá

gondolatok