2018. dec 27.

Használd már az eszed - ZöldreVárva

írta: NVK
Használd már az eszed - ZöldreVárva

#ömlikabutaság #necsaknézz #mirevalóafejed

mihai-stefan-658815-unsplash.jpg

 

Mire való a szem?

Arra, hogy lássunk vele. Azt hiszem ezt legkésőbb a Piroska és a farkasnál mindenki megtanulja.


Na és mire való az agy?
Nos, szerintem - mondom szerintem - arra, hogy gondolkodjunk vele. Például gondoljuk át vele azt, amit látunk.

Ezt kéne, nem? Én viszont egyre inkább azt veszem észre, hogy az emberek egy része - akinek nem inge, az legyen olyan jó, és ne vegye magára - az agyát nem használja semmire. (Oké, ez nem igaz. Bizonyos gombokat megtanul mindenki nyomkodni. lásd: telefon, tv-távirányító)

Gombnyomogatáson kívül viszont... hát, na. 
Az egyszeri ember elhisz mindent amit lát, elhisz mindent amit olvas.
Ami, valljuk be, a média, internet, youtube, manipuláció korában már elég nagy butaságra vall. 

Mert az oké, hogy egy 4 éves még elhiszi a Télapót, de hogy egy 40-50-60 éves is elhiszi, csak azért, mert mondjuk a facebook-on egy videóban azt mondják, hogy van, nos ez szerintem már kínos.

Jól van, a példa sarkított, de remélem azok, akik a fent említett testrészüket használják, értik, mit akarok mondani.

Érteni. Igen, ez az amit hiányolok. Érteni és értelmezni a látottakat, olvasottakat.

Nem csak felszínesen rápillantani és azonnal ítéletet mondani. (A helyesírás analfabétákról most itt nem teszek említést, mert rövid poszt írását terveztem, nem regényét.)

Én sem vagyok lángész. Sőt!
De ha én egy fb poszt felett nagy betűkkel kiírva látom, hogy EZ A TÖRTÉNET NEM AZ ENYÉM, CSAK MÁSOLTAM!, akkor nem leszek az 1000. (!) hozzászóló, aki csodálkozva kommenteli: Király vagy! Hogy csináltad? 

Igen. Vállalom: szerintem hihetetlen felszínesek lettek az emberek. Semmire nem figyelnek oda. De a butaság... az ömlik. Egyfolytában. 
Ha kell, ha nem.

Kár. Üdítő lenne némi változás.

U.I.: A borítókép jó színes, a témához nem illő. De hátha így a felszínesek szeme is megakad rajta. Ki tudja! Talán végigolvassák ezt a kis posztot, hogy megnézzék, hol van a szövegben a fánk. (Nos, itt van a fánk, a végén. Ugye, megérte?)

 

 

 

Szólj hozzá

gondolatok